Wednesday, 11 May 2011

SOLO !!!

dah xad jodoh antara kami nk buat mcmana ! aq redha je dgn ketentuan dan takdir..
mungkin lps ni aq akn jumpa yg lebih baik dan sesuai dgn aq! Ye skrg ni mm sukar utk aq lupakn dia. aq mcm nk pergi jau, lari dan sembunyi dr hati yg kecewa dan terluka ni tp itu hanya akn menambahkn masalah sahaja.
xaplah ak redha !!
buat si dia aq doakn ko bahagia ! aku tahu kau rindu dgn kekasih hati lama ko,xap lah aq doakn yg terbaik utk ko.amin

2 comments:

  1. mencintai tak harus memiliki kan??
    dun be sad..

    ReplyDelete
  2. pelangi ye btol tu.nk buat mcmana kn dah tak ad jodoh. =(

    ReplyDelete