Thursday 21 April 2011

SEDIH . . .

Aq cuba untuk pulihkan semula hubungan kami tapi si dia mungkin btol2 dah xsygkan ak agaknya..
hah~ ye ak agak kecewa baca ap yg dia luahkan & aku merajuk seketika !!!
Tapi aq lembutkan hati aku dan beralah untuk memulakan sms untuk bertanyakan khabar.
balasnya amat mengecewakan aku dan aq rasa kasih syg dia btol2 dah pudar utk ku..
ak call dia xangkt,kemudian hp ak menerima satu pesanan ringkas...      
                                          " si dia- Nape?
                                            aku  - buat ap tu?sht?
                                            si dia- ok je
                                            aku- bb wtap tu?
                                            si dia- kt bilik
                                            aku-sorry 4 everything
                                            aku-xnk msg ker?umm
                                            aku-b dah xnk lyn ker?

Aku menanti msg dr dia,tp xad pon agaknya dia busy kot dgn assigment dia.
xaplah syg kalau kau baca blog ini aku ingin memohon maaf!
Perubahan itu aq sudah mula nampak...tak boleh ker kita cuba pulihkan???

No comments:

Post a Comment